Wednesday, October 12, 2022

Apabila orang bertanya kepada saya..........

 



Apabila orang bertanya kepada saya sama ada masih ada harapan untuk Malaysia, saya menjawab dengan berkongsi gambar ini dengan mereka dan berkata ...."YA !"

 dan saya akan memastikan bahawa harapan ini terus bersinar lebih terang selepas PRU-15

 Dengan memastikan saya menunaikan kewajipan patriotik saya di peti undi

 Adakah anda akan menyertai saya untuk melakukan perkara yang sama?

 TERIMA KASIH kerana membantu MENYELAMATKAN NEGARA kita

*****************

When people ask me whether there is still hope for Malaysia, I reply by sharing this picture with them and say ...."YES !"

 and I am going to ensure that this beacon of hope continues to shine even brighter after PRU-15

 By ensuring that I discharge my patriotic duty at the ballot box

 Will you join me to do likewise?

 THANK YOU for helping to SAVE our COUNTRY

No comments:

Post a Comment